Vant pris for Hamar-reklamefilm

    En kampanje fra Visit Oslo Region, blant annet med fokus på Hamar, har fått en markedsføringspris.

    DEL

    Se filmen med Jeremy Metzger over!

    Det var tirsdag kveld at Visit Oslo Region fikk HSMAI Norways gjeve markedsføringspris for beste kampanje 2018, foran sterke navn som SAS og Hurtigruta.

    – Det var vår felles digitale kampanje «Table Tales» som vant, der Osloregionens fremste kulinariske kunstnere presenterer seg selv, sin pasjon og sin bedrift, sier markedsansvarlig i Hamarregionen Reiseliv, Monica Blikstad.

    «Table Tales» viste fram et utvalg av spisesteder i Sandefjord, Jevnaker, Oslo, Kolbotn, Fredrikstad, Lillehammer og Hamar.

    Hamarregionens film/bidrag hadde ølbrygger Jeremy på Basarene som hovedperson.

    – Vi fikk i tillegg vist fram Atlungstad Brenneri, Domkirkeodden og Koigen i filmen, som blant annet ble kjørt i The New York Times i 2018.

    Visit Oslo Region la en million kroner i mediekampanjen, som hadde som mål å formidle budskapet: «Veien til hjertet går gjennom magen». Visit Oslo Region Kampanje er et markedsføringssamarbeid mellom destinasjonsselskapene i og rundt Oslo.

    Hamarregionen Reiseliv har inngått et samarbeid med Visit Oslo Region.

    Og Blikstad varsler flere kule kampanjer framover:

    – Samarbeid lønner seg, og Visit Oslo Region blir en viktigere og viktigere kanal for Hamarregionen for å nå ut til det internasjonale markedet.

    Artikkeltags